Autor tego bloga należy do grupy „Projekt Prozaicy”, z tego też powodu strona korzysta z płatnych linków. Ujmując to krócej i bardziej zrozumiale – autor zarabia, a czytelnicy nic na tym nie tracą. Te linki są całkowicie bezpieczne dla komputerów, tabletów i smartphone-ów pod warunkiem, że postępuje się zgodnie z instrukcją, czyli nie klika w reklamy, nic nie ściąga na swój sprzęt, a jedynie odczekuje symboliczne pięć sekund i przechodzi dalej. Za wszelkie utrudnienia autor bloga przeprasza, za waszą aktywność jest wdzięczny, a prywatnie pozdrawia i życzy dobrej zabawy podczas czytania.

Link do instrukcji – KLIK

piątek, 10 marca 2017

#18 – „Paulina” – Zwiastun

2 komentarze:

  1. Podobało mi się, ale ja lubię tego aktora. Za to aktorka jaką wybrałeś niezmiernie mnie irytuję i to od momentu, gdy oglądałam z nią pierwszą telenowelę, gdzie zresztą miała na imię właśnie Paula (pewnie zbieg okoliczności).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tym aktorem oglądałem tak naprawdę tylko jedną produkcję i chyba nie była serialowa, był to film (tak mi się wydaje, ale było to dawno, to mogłem coś pomylić). Wciągał tam do nosa, takim bandziorem był. Nic innego z nim nie oglądałem, bo do niczego nie było ani lektora, ani napisów, a niestety po hiszpańsku nie rozumiem ;)

      Usuń